IT

Japanska IT firma zaposlenike privlači blesavim videima

Mala japanska IT firma privukla je pažnju Japana, alii i cijelog svijeta svojim video kanalima.

FOTO: PRINTSCREEN / YT
FOTO: PRINTSCREEN / YT

Za razliku od većine firmi koje objavljuju ozbiljne sadržaje, oni su se odlučili za objavu kratkih blesavih videa koji su im osigurali veliki broj pratitelja. Daikyo Security Company na YouTubeu ih trenutno ima 854 hiljade pratitelja, a na TikToku čak 2,7 miliona.

U glavnoj ulozi u njihovim videima najčešće se nađe CEO firme Daisuke Sakurai, koji se za takav pristup odlučio s obzirom da dobri radni uslovi nisu bili dovoljni za privlačenje zaposlenika, već su javnosti htjeli pokazati kako se dobro zabavljaju, piše rep.hr.

S obzirom da je Japan relativno formalna država, zezanje s (i na račun) direktora firme nije baš uobičajeno, pa je vjerojatno baš zbog toga najpopularnija serija videa u kojem mu drugi zaposlenik stavlja naljepnice preko lica. Najgledaniji takav video na YouTubeu je pogledalo više od 70 miliona ljudi, a na TikToku više od 40 miliona.

Sadržaji koje objavljuju različite su prirode, a među njima je i više videa koju uključuju (loš) ples direktora i drugih zaposlenika firme. S obzirom da im je takav pristup donio popularnost i znatno veći broj prijava nego ranije, planiraju nastaviti s objavama na svojim kanalima.

Prihvati notifikacije