IT

Igrice na Netflixu gotovo pa niko ne igra

Netflixova ideja da svojim pretplatnicima ponudi mobilne igre nije naišla na veliki interes.

FOTO: ILUSTRACIJA
FOTO: ILUSTRACIJA

Više od 99% pretplatnika nikada nije pokrenulo nijednu igru u Netflixovoj pretplati.

Streaming platforma Netflix u sklopu svoje pretplatničke usluge već devet mjeseci nudi i videoigre. Premda veći dio Netflixovog kataloga igara čine banalne mobilne igre, može se ondje pronaći i zanimljivih indie naslova kao što su Moonlighter, Into the Breach, Before Your Eyes i druge. A u budućnosti stižu Oxenfree, Twelve Minutes, Terra Nil i još neki hvaljeni indie hitovi.

Međutim, rijetko kojeg je pretplatnika Netflixa uopće briga za to, otkriva izvješće CNBC-a. Prema izvorima analitičke tvrtke Apptopia, igre preko Netflixove pretplate preuzete su 23,3 miliona puta, a dnevno ih igra oko 1,7 miliona igrača.

Možda je pretjerano reći da “skoro niko” ne igra igre preko Netflixove pretplate kad očito postoji milion ljudi koji to rade. Međutim, u široj je perspektivi to zanemariv postotak ljudi. Netflix ima 221 miliona aktivnih pretplatnika i oni koji igraju igre među njima ne čine ni 1% u cijeloj slici.

Možda se to promijeni kad Netflix izbaci igre Too Hot To Handle i Queen’s Gambit. Međutim, slobodno možemo reći da Netflixov najveći izazov trenutno nije pronalaženje načina kako privući pretplatnike da igraju igre, nego kako uopće zadržati pretplatnike koje igranje ne zanima.

Netflix je do sada za razvoj igara kupio tri studija: Boss Fight Entertainment, Next Games i Night School Studio. Cilj im je, kako kaže voditelj Reed Hastings, postati vodeća gaming usluga u industriji videoigara.

Prihvati notifikacije