IT

Google se pohvalio: Ovaj servis ima 50 milijardi pregleda dnevno

Servis za kratke video klipove, pod nazivom YouTube Shorts, Google je lansirao u julu 2021. godine, a od tada je zabilježio značajan rast.

FOTO: ILUSTRACIJA/INDIA TODAY
FOTO: ILUSTRACIJA/INDIA TODAY

Google se sada pohvalio da je YouTube Shorts prevazišao 50 milijardi pregleda na dnevnom nivou. Prije ovoga, Google je u prvom tromjesečju 2022. godine objavio da je broj aktivnih pregleda video snimaka na platformi iznosio 30 milijardi.

Iako se radi o impresivnoj statistici, servis kompanije Google zapravo zaostaje za sličnim servisima koje nude Instagram i Facebook. Meta je prošlog oktobra objavila da su Reels klipovi ostvarili 140 milijardi pregleda dnevno na obje platforme.

Tokom prošle godine, YouTube je objavio da YouTube Shorts svakog mjeseca gleda 1,5 milijardi prijavljenih korisnika. TikTok je otkrio da ima preko milijardu aktivnih korisnika mjesečno, a rekorder je Instagram sa preko dvije milijarde korisnika koji su aktivni na mjesečnom nivou.

Google, poput drugih platformi, korisnike tjera da gledaju Shorts video snimke, a od novembra su ovi klipovi dostupni za pregled na televizorima.

Prihvati notifikacije