Magazin

Dječak sa Daunovim sindromom postao zvijezda modnih kampanja: Sa tri mjeseca preživio tešku operaciju

Dječak sa Daunovim sindromom postao je zvijezda modnih kampanja.

FOTO:  JAM PRESS / MEGA/THE MEGA AGENCY
FOTO: JAM PRESS / MEGA/THE MEGA AGENCY

Jednogodišnji Parker Konstabl iz Južnog Velsa osvojio je simpatije javnosti.

Parker koji je zvijezda kampanja poznatih brendova Primark i Joules, imao je samo tri mjeseca kada je preživio invazivnu operaciju crijeva zbog Hiršprungove bolesti koja mu je dijagnostikovana ubrzo nakon rođenja.

U pitanju je nasljedni nedostatak nervnih struktura u pojedinim dijelovima gastrointestinalnog trakta što izaziva abnormano širenje debelog crijeva i otežano fukcionisanje crijeva.

“Čim se rodio, znala sam da je rođen za velike stvari”, rekla je dječakova mama Lijan za NeedToKnow.Online i napomenula: “Obećala sam da ću mu obezbijediti sve šanse da otkrije svoj potencijal, i da istovremeno pokaže svijetu da neće dopustiti da ga Daunov sindrom i Hiršprungova bolest definišu”.

Parkerova mama poručila je da je bila veoma nervozna na snimanju prve kampanje:

“Svi su bili tako gostoljubivi, a Parker je bio poput malog profesionalca pa fotograf nije mogao da povjeruje da mu je to bilo prvo snimanje. Bila sam tako ponosna dok smo pjevali njegove omiljene pjesme, a njegov osmijeh je blistao”, piše zena.blic.rs.