Magazin

Blic televizija uskoro u vašim domovima

Uoči obilježavanja 26 godina postojanja, Blic od ove jeseni dobija i svoje televizijsko izdanje.

FOTO: RINGIER
FOTO: RINGIER

Medijska i tehnološka kompanija Ringier AG, sa sjedištem u Švicarskoj, ovom značajnom medijskom investicijom podržala je kvalitet i širenje dometa i uticaja brenda Blic, koji je u Srbiji lider digitalnog izdavaštva već više od decenije.

Pokretanjem Blic TV, za dobro poznati medijski brend, koji je preko dvije i po decenije prisutan na tržištu, na ovaj način počinje nova era. Istinite, tačne, pravovremene i provjerene informacije, ali i ekskluzivni zabavni sadržaj, od ove jeseni biće prisutni na tv ekranima.

Blic televizija će biti moderna televizija koja sublimira iskustva svih velikih evropskih medija, ali na autentičan način prilagođen našem podneblju, nasljeđu i svakodnevici.

Potencijal dosega poznatog kvaliteta sadržaja do još šireg i većeg auditorijuma i utvrđivanje Blica kao lidera na tržištu prepoznala je inovativna švajcarska medijska i tehnološka grupa Ringier AG, izdavač Blica, koja posluje u 130 kompanija u 19 zemalja.

Ladina Hajmgartner, članica izvršnog odbora Ringier AG grupe, rukovodilac Global Media Unit-a:

“Ringier Serbia započinje uzbudljivo novo poglavlje lansiranjem Blic TV-a. Otkad je lansirao Blick TV u Švajcarskoj 2020. godine, Ringier grupa je dosljedno nastavila sa svojim putem transformacije. Blic TV je još jedna prekretnica u istoriji naše kompanije. Blic televizija znači više snimaka uživo, novih formata, više kvalitetnih informacija, zabave i sporta. Zadivljena sam i veoma ponosna na ono što je stvorio Ringier Serbia tim”.

Jelena Drakulić Petrović, generalna direktorka Ringier Serbia:

“Ponosni smo na činjenicu da su i naši poslovni rezultati dio međunarodnog rasta Ringier grupe i ulaganja u oblast medijskih brendova. Naš uspjeh dug 26 godina je jednako zasluga vlasnika firme koji posluju transparentno, fokusirano i uvijek sa jasnom strategijom, kao i tima Ringier Serbia, koji čini grupa izvanrednih individualaca. Zadovoljstvo mi je što od ove jeseni nastavljamo da rastemo zajedno, širimo naš porfolio, domet i uticaj, i informišemo i zabavljamo naše čitaoce i putem Blic televizije”.

Sreten Radović, direktor Blic TV:

“Blic televizija je logičan korak za brend kakav predstavljamo, za medijsku kompaniju kojoj pripadamo i njenu ulogu u Srbiji. Koncept Blic televizije zadržaće DNK Blica, a to su vijesti: brze, jasne, pravovremene, tačne, i koje prave razliku između bitnog i nebitnog. Kako stvarnost ne čine samo ozbiljne informacije nego i zabava – pripremili smo i veliku produkciju sopstvenih formata zabavnog karaktera, koji vjerujemo da će ekskluzivnošću sadržaja privući i zadržati pažnju publike. Osim poznatih TV lica i njihovih formata, priliku da pokažu svoje kvalitete imaće i novinari i urednici Blica, čime kao kompanija pokazujemo da prepoznajemo talente u koje i ulažemo”.

Prihvati notifikacije